ads مکان تبلیغات شما
زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 9:57 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

ads ads ads ads
پاسخ جدید
نویسنده پیام
sitecode
آنلاین

ارسال‌ها : 231
عضویت: 4 /12 /1394
اصول بهینه سازی سایت های طراحی شده با وردپرس
اصول بهینه سازی سایت های طراحی شده با وردپرس

امروزه WordPress نسبت به سایر CMSها و پلتفورم‌های مدیریت وبلاگ محبوبیت بیشتری دارد. با توجه به پلاگین‌ها و افزونه‌های فراوان و جالبی که برای این سیستم در دسترس است، طراحی سایت کامل به همراه تمام امکانات مورد نیاز کار آسانی خواهد بود. در این مقاله تنظیماتی رو که بدون نصب هیچ افزونه ای می شود برای بهینه سازی وردپرس انجام داد را ذکر می کنیم :

1-عنوان وب سایت را سنجیده انتخاب کنید.
به صورت پیشفرض ، وردپرس معمولا عنوان سایت شما را قبل از عنوان اصلی پست قرار می دهد. از آنجایی که اکثر موتورهای جستوجوگر 50 تا 70 حرف از تگ عنوان سایت را نمایش می دهند. بخش نخست عنوان صفحه را به عنوان پست یا نوشته اختصاص دهید. همچنین عنوان سایت شما باید کوتاه شد . مثلا اگر آدرس سایت شما persianWBP.com و احتمالا شامل کلمات اختصاری است را در بخش عنوان کامل بنویسید. در بخش توضیح هم کوتاه در یک یا و جمله هدف یا حیطه فعالیت سایت رو توضیح بدید.
2-از توصیفات متا ی قانع کننده برای پست ها استفاده کنید.
بیشتر بلاگ نویس ها اهمیت زیادی به meta description ها در SEO نمی دهند،بدلیل اینکه عقیده دارند تشریح ساز اتوماتیک و استاندارد موجود در وردپرس کافی و خوب است.اما برای کسانی که در مورد تاثیر گذاری کلمات کلیدی به نمایش درآمده در موتورجستوجو نگرانند، کافی نیست. برای اینکه در جستوجوها بالاترین رنکینگ را برای هر پست داشته باشید بهتر است که تشریح هر مطلب را بصورت دستی بنویسید.
3- باز نویسی آدرس های URL
استفاده از یک آدرس مانند : http://sitecode.ir/blog/ کتاب-طراحی سایت -روند-بی-انتهای-طراحی-موبایل نسبت به آدرس مانند : http://sitecode.ir/blog/?p=56 تاثیر گذاری بیشتری دارد، سعی نماید آدرس سایت ها را بدون صورت سازماندهی نمایید. تغییر آدرس دهی پیشفرض وردپرس (که بصورت عدد دهی به صفحات می باشد) به شکلی قابل خواندن و با مفهوم تاثیر مثبتی بروی نتایج جستوجوها می گذارد.
4- تولید یک XML Sitemap برای موتورهای جستوجو
XML Sitemap یک لیست از همه ی صفحه ها و پست های موجود در وب سایت شمامی باشد. XML Sitemap یک ماشین قابل خواندن از تشکیلات سایتتان در اختیار پیمایشگر(Crawler) موتورهای جستوجو(برنامه اي که سايتها را بازبيني کرده و براي آنها جستجوگر مي سازد) قرار می دهد.داشتن یک Sitemap مناسب تاثیر بسیار خوبی بروی موتورهای جستوجوگر دارد.
5- انتخاب توضیحات مرتبط برای عکس ها
یکی از آیتم های دیگری که SEO وردپرس به آن توجهی ندارد استفاده مناسب از کلمات کلیدی در خصیصه های alt و title عکس های موجود در پست ها می باشد.استفاده کردن از کلمات کلیدی در تشریح های استفاده شده در عکس های موجود در پست ها باعث افزایش بازدبد های سایت شما از قسمت جستوجوی عکس موتورهای جستوجوگر می شود. زمانی که در حال استفاده از وردپرس هستید اضافه کردن مقدار به خصیصه های alt و title عکس ها کار سختی نمی باشد. هنگامی که شما عکستان را در پست یا صفحه وردپرس قرار دهید، وردپرس به صورت اتوماتیک از اسم عکس برای ساختن alt مناسب استفاده می کند. بهترین کار اصلاح alt با یک عبارت بامعنی است.
6- لینک دادن به پست های متشابه
یکی از روش های مورد علاقه من برای کمک کردن به موتورهای جستوجو برای یافتن محتوا های متشابه و مرتبط با صفحه وب ارائه داده شده، اضافه کردن بخش پست های مشابه است که یک پست را لینک می دهد به پست های دیگری که محتوای متشابهی با آن صفحه دارند.
منبع طراحی سایت سایتکد

سه شنبه 04 اسفند 1394 - 15:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saraanistion
آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضویت: 10 /12 /1394
پاسخ : 1 RE اصول بهینه سازی سایت های طراحی شده با وردپرس
بسيار عالی بود ، ممنون بابت به اشتراک گذاري

دوشنبه 10 اسفند 1394 - 13:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
sharmin
آفلاین



ارسال‌ها : 2
عضویت: 9 /2 /1395
پاسخ : 2 RE اصول بهینه سازی سایت های طراحی شده با وردپرس
هاست
پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 - 22:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
sharmin
آفلاین



ارسال‌ها : 2
عضویت: 9 /2 /1395
پاسخ : 3 RE اصول بهینه سازی سایت های طراحی شده با وردپرس
هاست
جمعه 10 اردیبهشت 1395 - 02:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
wikiooz
آفلاین



ارسال‌ها : 2
عضویت: 14 /6 /1396
پاسخ : 4 RE اصول بهینه سازی سایت های طراحی شده با وردپرس
خیلی مطلب عالی بود
ممنون از شما

سه شنبه 14 شهریور 1396 - 15:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
alirezass
آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 7 /1 /1397
پاسخ : 7 RE اصول بهینه سازی سایت های طراحی شده با وردپرس
مطالب عالی بود ممنون
در سرورهای پرولیانت اچ پی، اصولا از دو نوع حافظه استفاده می‌شود که قصد داریم در این مقاله به بررسی و مقایسه آنها بپردازیم.
همان طور که قبلا گقته شد، در سرورهای پرولیانت اچ پی، اصولا از دو حافظه زیر استفاده می‌شود:
RDIMM: Registered DIMM LRDIMM: Load-Reduced DIMM
در RDIMMها قطعه‌ای به نام رجیستر وجود دارد که سیگنال‌های کنترلی، آدرس‌دهی و کلاک را دریافت می‌کند پس دیگر برای نوشتن داده روی DRAM نیازی به رجیستر کردن نیست و مستقیم بر روی DRAM نوشته می‌شود. در حافظه‌های Load-Reduced برای رجیسترینگ، از مموری بافر چیپ‌ها استفاده می‌شود در نتیجه در LRDIMMها که نوعی حافظه Load-Reduced هستند به جای رجیستر، بافر وجود دارد و داده‌ها ابتدا وارد بافر می‌شوند و سپس از روی آن روی DRAM نوشته می‌شوند. در LRDIMMها علاوه بر سیگنال‌های کنترلی، آدرس‌دهی و کلاک، Data Lineها نیز ذخیره می‌شوند.

در شکل زیر، تکنولوژی‌های RDIMM و LRDIMM با یکدیگر مقایسه شده‌اند. در RDIMM سیگنال‌های داده با یک کنترلر هدایت می‌شوند که باعث محدودیت در سرعت و کارایی می‌شود. LRDIMMها نه تنها کارایی را بهبود می‌بخشند بلکه مشکلات ناشی از گرما و اتلاف انرژی را نیز کاهش می‌دهند و در واقع برای افزایش سرعت و ظرفیت طراحی شده‌اند.

سرورهای نسل 8 و 9 پرولیانت از LRDIMMها پشتیبانی می‌کنند. سرورهای نسل 9 غیر از آن از تکنولوژی Three Dimention Stacking یا 3DS نیز پشتیبانی می‌کنند. این حافظه علاوه بر آن که ظرفیت را در یک DIMM افزایش می‌دهد، کارایی باس را نیز بهبود می‌بخشد و فرکانس بالاتری را ارایه می‌دهد. به علت کاهش لود نیز مصرف برق، کمتر می‌شود.
LRDIMM دارای ظرفیت بالایی بوده و در ماژول‌های ١٢٨ گیگابایتی تولید شده است و معمولا برای بیگ‌دیتا استفاده می‌شود. توان عملیاتی آنها بیشتر از RDIMMهاست ولی Latency آنها نیز کمی بالاتر است. در صورت استفاده از این مدل‌ها روی سرورهای DL380 G9 می‌توان از حداکثر ٣ ترابایت و روی سرورهای DL580 G9 از حداکثر 6 ترابایت حافظه بهره‌مند شد. لازم به ذکر است که LRDIMMها و RDIMMها را نمی‌توان روی یک سرور ترکیب کرد. در ایران روی سرورها بیشتر ازرم‌های RDIMM استفاده می‌شود. ماژول‌های NVDIMM برای سرعت مناسب نیستند بلکه برای مواقعی که قطع جریان برق باعث از رفتن اطلاعات از مموری می‌شود کاربرد دارد.
امکان ترکیب رم‌های RDIMM با NVDIMM وجود دارد اما رم‌های LRDIMM با هیچ نوع حافظهدیگری قابل ترکیب نیست.

پس به صورت فهرست‌وار مزایای حافظه LRDIMM نسبت به RDIMM می‌بینیم:
بافر کردن سیگنال‌های کنترلی و آدرس (شباهت با RDIMM) بافر کردن Data Lineها (تفاوت با RDIMM) کاربرد آن معمولا در بیگ‌دیتا کاهش مشکلات ناشی از گرما و اتلاف انرژی (زیرا لود را کاهش می‌دهد) RDIMM دارای یک کنترلر برای هدایت سیگنال‌های داده: باعث کمتر شدن سرعت آن نسبت به LRDIMM می‌شود. ترکیب آنها در یک سرور مجاز نیست. طراحی شده برای افزایش سرعت و کارایی طراحی شده برای افزایش ظرفیت (ظرفیت بالا: 128 GB) ارایه فرکانس بالاتر ارایه زمان تاخیر بالاتر ارایه زمان توان عملیاتی بالاتر بهبود کارایی باس استفاده از مموری بافر چیپ‌ها برای رجیسترینگ
ویژگی‌هایی مانند Advanced Error Detection و Advanced Fault Resiliency که در سرورهای نسل 8 پرولیانت وجود داشت در سرورهای نسل 9 که DDR4 دارند نیز باقی مانده‌اند.


نمایندگی اچ پی

سرور اچ پی

قیمت استوریج HP

استوریج کیونپ

استوریج اچ پی MSA

سرور dl380

سرور ml30

سرور g10



سه شنبه 07 فروردین 1397 - 19:48
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
elnazkhazaei
آفلاین



ارسال‌ها : 8
عضویت: 13 /6 /1396
پاسخ : 8 RE اصول بهینه سازی سایت های طراحی شده با وردپرس
گاهی اوقات مدیریت محافظه کارانه شبکه‌ی عنکبوتی و وریدهای واریسی در خانه ممکن است نتایج مطلوب را فرآهم نکنند. در این موارد، بسته به محل و اندازه رگ‌های غیر طبیعی، روش‌های تخصصی پزشکی بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد. این روش‌های پزشکی اغلب به دلایل تمایل به زیبایی صورت می‌گیرند. بنابراین در صورتی که ایجاد تغییراتی در شیوه‌ی زندگی پاسخ مناسب و مطلوب ندهند یا اگر رگ‌های واریسی بدتر شده و باعث درد زیادی شوند، پزشک یک روش تهاجمی را برای درمان واریس فرد امتحان می‌کند.
گرفتگی عروق
گرفتگي عروق باعث عوارض شديدي مثل درد ، سياه شدن اندام ويا حتي قطع عضو ميشود
تومور کاروتید بادی
شریان کاروتید ( تومور کاروتید بادی ) یکی از شاخصه های اصلی شریانهای بدن می باشد.
درمان اندوواسکولار
گرفتگي عروق (درمان اندوواسکولار ) باعث عوارض شديدي مثل درد ، سياه شدن اندام ويا حتي قطع عضو ميشود
لیزر واریس
لیزر واریس یکی از بهترین روش های درمانی واریس اندام تحتانی می باشد.
جراحی سرطان
امروزه این روش یکی از بهترین گزینه های درمان جراحی سرطان محسوب می شود.
زخم پای دیابتی
ديابت با درگير كردن عروق و اعصاب پا ميتواند باعث بروز زخم بر روي پا بشود كه بسيار عفوني هستند
بیماریهای عروقی
گروهی از مشکلات که عروق خونی (عروق مغز یا قلب) را درگیر می کند
انوریسم آئورت
ائورت شريان اصلي بدن ميباشد كه با خروج از قلب خون را توسط شاخه هايش به تمام نقاط بدن ميرساند.
دوشنبه 27 فروردین 1397 - 15:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
midel
آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 6 /4 /1397
پاسخ : 9 RE اصول بهینه سازی سایت های طراحی شده با وردپرس
سلام
به نظر من هنوز هم طراحی سایت با php خودش یک شاهکار در زمینه سئو می باشد و سایت های وردپرسی به دلیل قالب سنگین آن مشکلات زیادی در امور سئو دارند

چهارشنبه 06 تیر 1397 - 09:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
charming
آفلاین



ارسال‌ها : 30
عضویت: 19 /4 /1397
پاسخ : 10 RE اصول بهینه سازی سایت های طراحی شده با وردپرس

عنصر هیدروژن به عنوان یک غیرفلز طبقه بندی می شود. این می تواند با فشار بسیار بالا به فلز تبدیل شود. که در سال 1766 توسط هنری کاوندیش کشف شد.

در سلسه مقالاتی به بررسی تک یک عناصر جدول مندلیف می پردازیم واقعیت های ناگفته از این عناصر را بیان خواهیم کرد با ما باشید.
اثرات مضر عنصر هیدروژن:
عنصر هیدروژن بسیار قابل اشتعال است و شعله تقریبا نامرئی دارد که می تواند منجر به سوختگی های تصادفی شود.
مشخصات عنصر هیدروژن:
عنصر هیدروژن ساده ترین عنصر و سبک ترین است. شایع ترین عنصر در جهان است. بیش از 90 درصد از اتم ها در جهان هیدروژن هستند.
در رایج ترین شکل، اتم هیدروژن از یک پروتون، یک الکترون و هیچ نوترون ساخته شده است. هیدروژن تنها عنصری است که می تواند بدون نوترون وجود داشته باشد.
عنصر هیدروژن یک گاز بی رنگ و بدون بو است که در دما و فشار استاندارد، به عنوان مولکول های دواتومیک( دو اتم در هرمولکول)، H2 وجود دارد.
استفاده از عنصر هیدروژن:
مقدار زیادی عنصر هیدروژن در فرآیند Haber (تولید آمونیاک)، هیدروژنه شدن چربی ها و روغن ها، تولید متانول، هیدروکراکینگ و هیدرود سولفوریزاسیون استفاده می شود.عنصر هیدروژن نیز در پالایش فلز استفاده می شود.
برای مطالعه مقاله عنصر هیدروژن با کلیک روی مقاله هیدروژن به سایت دردانام مراجعه کنید.
سه شنبه 20 شهریور 1397 - 10:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
refahgostar
آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 27 /10 /1397
پاسخ : 11 RE اصول بهینه سازی سایت های طراحی شده با وردپرس
ممنون از مطلب مفیدتون

پنجشنبه 27 دی 1397 - 13:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.